شیشه تزئینی

شیشه تزئینی ، فیوز گلس

شیشه تزئینی ، فیوز گلس شیشه ای است که در یک کوره در طیف وسیعی از درجه حرارت بالا از 593 درجه سانتی گراد (1099 درجه فارنهایت) به 816 درجه سانتی گراد (1501 درجه فارنهایت) اخراج شده (حرارت پردازش) است. 3 تفاوت اصلی برنامه دما و اثر در نتیجه در شیشه ای وجود دارد.

جرقه در محدوده پایین تر از این دما 593-677 درجه سانتی گراد (1،099-1،251 ° F) است افتادن نامیده می شود. جرقه در محدوده وسط این درجه حرارت 677-732 درجه سانتی گراد (1،251-1،350 ° F) در نظر گرفته “ترکیب رویه”. شلیک شیشه ای در قسمت بالاتر از این محدوده 732-816 درجه سانتی گراد (1،350-1،501 ° F) است که معمولا به عنوان یک “فیوز کامل” توصیف کرد.

همه از این تکنیک می توان به یک کار شیشه ای در اخراج جداگانه اعمال شده به اضافه کردن عمق، تسکین و شکل.

شیشه تزئینی-پویا گلس

شیشه تزئینی-پویا گلس

تاریخچه شیشه تزئینی

در حالی که ریشه های دقیق از تکنیک های ترکیب شیشه ای هستند با اطمینان شناخته شده نیست، شواهد باستان شناسی که مردم مصر با تکنیک حدود آشنا بودند وجود دارد 2000 سال پیش از میلاد است.

[1] اگر چه این تاریخ به طور کلی توسط محققان، پذیرفته، برخی از مورخان معتقدند که اولین روش اتصال برای اولین بار توسط رومیان، که glassworkers بسیار پرکار بود توسعه داده شد.

[2] آمیخته شدن روش اصلی ساخت اشیاء شیشه ای کوچک برای حدود 2000 سال، تا زمانی که توسعه ناظر استعمال راکت بلوپایپ شیشه ای بود. داستان های کوتاه تا حد زیادی آمیخته شدن با توجه به بهره وری بیشتر و ابزار آن جایگزین.

در حالی که شیشه ای کار به طور کلی در احیای در طول رنسانس و طبق آمار، آمیخته شدن تا حد زیادی در این دوره نادیده گرفته شد. آمیخته شدن در طول 1960s آغاز شد به دست آوردن مجدد محبوبیت در اوایل قرن 20، به ویژه در ایالات متحده. آمیخته شدن شیشه ای مدرن یک سرگرمی گسترده است اما روش نیز به دست آوردن محبوبیت در جهان هنر خوب است.

شیشه تزئینی-پویا گلس

شیشه تزئینی-پویا گلس

سازگاری

قطعه متفاوت از شیشه تزئینی، فیوز گلس باید به منظور اطمینان از آنها می توان به درستی ذوب سازگار باشد. این یک تصور غلط که عینک با همان ضریب انبساط (COE) سازگار خواهد بود. ضریب انبساط یک شاخص که عینک ممکن است سازگار است، اما بسیاری از عوامل دیگر که تعیین اینکه آیا عینک سازگار وجود دارد. اگر عینک ناسازگار با هم ترکیب شده، بعید است که قطعه ذوب شده قادر به حفظ تمامیت ساختاری خواهد بود. قطعه ممکن است در طول فرآیند خنک کننده خرد، و یا توسعه تنش نشات گرفته از نقطه تماس بین عینک ناسازگار در طول زمان، منجر به شکستگی در شیشه ای، و در نهایت شکستگی.

به طور کلی، تولید کنندگان کوره های شیشه ای خواهد عینک خود را برای سازگاری با شیشه های دیگر آنها را رای. به منظور مطمئن باشید که عینک استفاده می کنند سازگار خواهد بود، بسیاری از fusers شیشه عینک یک سازنده اتخاذ منحصرا از استفاده کنید.

استرس در دو قطعه از شیشه ناسازگار که ذوب شد را می توان با قرار دادن آیتم بین دو فیلترهای پلاریزه مشاهده شده است. این مناطق از تنش که استرس و شکستگی در طول زمان توسعه نشان می دهد.

شیشه تزئینی-پویا گلس

شیشه تزئینی-پویا گلس

این بخش، در مورد شیشه های تزئینی ، فیوز گلس هیچ منابع استناد نمی کند. لطفا بهبود این بخش کمک کند با اضافه کردن استناد به منابع معتبر. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. (فوریه 2016) (بدانید چگونه و چه زمانی این پیام را حذف قالب)

ترین روش اتصال معاصر شامل انباشته، و یا لایه بندی ورق های نازک شیشه ای، اغلب با استفاده از رنگ های مختلف برای ایجاد الگوهای یا تصاویر ساده است. پشته است و سپس داخل کوره قرار داده شده است (که تقریبا همیشه الکتریکی، اما می توان با گاز یا چوب گرم) و سپس گرم می شود از طریق یک سری از رمپ (گرم شدن سریع) و کمپرس (برگزاری درجه حرارت در یک نقطه خاص) تا زمانی که جداگانه قطعه شروع به یکدیگر پیوند می خورند. دیگر کوره است که در حداکثر درجه حرارت برگزار شد، به طور کامل پشته ترکیب خواهد، در نهایت نرم و گرد کردن لبه های شکل اصلی. هنگامی که اثر مورد نظر شده است در حداکثر درجه حرارت مطلوب به دست آورد، دمای کوره را پایین خواهد بود به سرعت از طریق محدوده دما از 815 درجه سانتی گراد (1499 درجه فارنهایت) را به 573 درجه سانتی گراد (1063 درجه فارنهایت) برای جلوگیری از devitrification. شیشه ای است که پس از آن اجازه برای خنک به آرامی در طول یک زمان مشخص، غوطه ور شدن در محدوده درجه حرارت مشخص است که به فرایند آنیلینگ ضروری است. این مانع از خنک کننده های ناهموار و قراضه و تولید یک محصول قوی به پایان رسید.

شیشه تزئینی-پویا گلس

شیشه تزئینی-پویا گلس

این خنک کننده می گیرد به طور معمول برای یک دوره 10-12 ساعت در 3 مرحله است.

اولین stage- دوره سریع سرد است که به جای شیشه ای به پایان بالایی از حد و فولاد 516 درجه سانتی گراد (961 درجه فارنهایت). stage- دوم پختن خیس در 516 درجه سانتی گراد (961 درجه فارنهایت) است که به منظور برابر درجه حرارت در هسته و سطح شیشه ای در 516 درجه سانتی گراد (961 درجه فارنهایت) تسکین استرس بین آن مناطق است. آخرین مرحله، یک بار تمام مناطق زمان برای رسیدن به یک درجه حرارت ثابت داشته اند، سفر نهایی به دمای اتاق است. کوره است به آرامی پایین در طول دوره از 2 ساعت را به 371 درجه سانتی گراد (700 درجه فارنهایت)، خیس به مدت 2 ساعت در 371 درجه سانتی گراد (700 درجه فارنهایت)، دوباره به 260 درجه سانتی گراد (500 درجه فارنهایت) که به پایان می رسد شلیک برنامه. شیشه ای در کوره بسته باقی می ماند تا زمانی که اذر سنج خواند دمای اتاق.

توجه داشته باشید که این درجه حرارت هستند قوانین سخت و سریع است. بسته به کوره، اندازه پروژه، تعداد لایه ها، نگاهی به پایان رسید مورد نظر، و حتی نام تجاری شیشه ای، سطح شیب دار و خیس دما و زمان ممکن است متفاوت باشد. آویز کوچک می تواند اخراج می شود و به سرعت در حال سرد می شود. به عنوان مثال، قطعات شیشه ای کوچک را می توان در کمتر از یک ساعت از کار اخراج.

محصولات تمام شده

تکنیک های شیشه ذوب شده به طور کلی مورد استفاده برای ایجاد هنر شیشه ای، کاشی شیشه ای، و جواهرات، به ویژه مهره. تکنیک افتادن اجازه ایجاد بزرگتر، تکه کاربردی مانند ظروف، کاسه، بشقاب، زیر سیگاری و. تولید قطعات کاربردی به طور کلی نیاز به 2 یا بیشتر اخراج جداگانه، یکی به فیوز شیشه ای و رکود دوم آن را به شکل دهند.

از آنجا که 1970s، علاقمندان بیشتری در استفاده از شیشه کوره ذوب را به مهره های و اجزای سازنده برای جواهرات متمرکز شده است. این از زمان معرفی شیشه تولید شده برای هدف خاص آمیخته شدن در کوره تبدیل شده است به خصوص محبوب.

صفحات متصل به سایت:

پینترست

لینکدین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *